Önsegítő pszichológia, tanulásfejlesztő tréningek, diszlexia korrekció, tanácsadás - szakmai vezető: dr. Pusztai Éva diszlexia tréner

Gever Tulley amerikai számítógéptudós, aki szerint nagyon rosszul tesszük, hogy agyonféltjük gyerekeinket és nem tanítjuk meg őket idejében bánni a tűzzel, a késsel és más veszélyes dolgokkal. Ezért nyaranta barkács tábort szervez, ahol  épp a veszélyes és ezért tiltott dolgokkal ismerteti meg a srácokat. Szerinte a gyerekeinkre leselkedő veszélyeket csak a tudás ellensúlyozhatja, de még ennél is fontosabb, hogy a kezek ügyes használata a számítógépek korszakában is a kreativitás előfeltétele.

 

Címkék: tanulás ted



A bejegyzés trackback címe:

https://tanulasmodszertan.blog.hu/api/trackback/id/tr602581667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bealina 2011.02.02. 22:22:12

I)gaza van én egészen kicsi koromban is metszettem a szőlőt vagy apám után mentem szedtem a szalmát,tüzet raktam a napozón,vagy késsel hámoztam a krumplit.Fiatal korban vésődnek be ezek a dolgok az agyba.Anyámtól házi gyógymódokat tanultam pedig még csak tíz éves voltam.Tudtam mi azaz égés,vagy hogyan gyógyuljak ha torokfájásom van.Szóval jó ha tudja a gyerek a dolgokat.

nyári napközik:

délelőtt tanulunk, délután nyaralunk
11-14 éveseknek
június 20 - 24
június 27 - július 1
részletek, jelentkezés

tanulasmodszertan.hu

iskoláról, gyerekekről, tanulásról közérthetően a tanulasmodszertan.hu szerkesztésében

Friss topikok

süti beállítások módosítása