Önsegítő pszichológia, tanulásfejlesztő tréningek, diszlexia korrekció, tanácsadás - szakmai vezető: dr. Pusztai Éva diszlexia tréner

Napjaink legizgalmasabb témái, a világ legjobb tudósainak, művészeinek és más kreatív koponyáinak élvezetes előadásában – röviden, angolul, magyar fordítással. Ez a TED amelynek nyilvános adatbázisában már közel ezer briliáns előadás található, ezek közül válogatunk mi is a jövőben. Portálunk témájába váló előadásokat hallhatnak, olvashatnak ezután a tanulás, nevelés, agykutatás tárgykörében – és az angol nyelvű előadást követve egyidejűleg egy fantasztikus nyelvtanulási, gyakorlási lehetőség is a rendelkezésükre áll.

 

Első vendégünk a brit Sir Ken Robinson, kreativitáskutató, aki arról beszél lebilincselően szellemes előadásában, hogy a közoktatás, különösen Európában jó száz évvel le van maradva a világ fejlődésétől. Ezért újra kellene gondolni a jó öreg európai oktatási rendszert, ami pillanatnyilag épp a legfontosabbat, a kreativitást öli ki a gyerekekből.
 

Címkék: oktatás ted



A bejegyzés trackback címe:

https://tanulasmodszertan.blog.hu/api/trackback/id/tr832452313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gál zsolt 2010.11.22. 22:13:08

Sajnos ezt az új organikus iskolamodellt még elképzelni sem tudom, tudják.

Három, nevelt gyerekemmel csak tapasztalom és szenvedem, a jelenlegi lineáris rendszert.
A kisebbik lányomat a tanítónénik fogyatékosnak látják, én később érőnek. A mai iskolarendszerben csak szenved, vele együtt én is, egy olyanban, ahol azt tanulhatna, amire megérett, boldogok lennénk.

A másik gondom, hogy az elvárások, a követelmények a 100-130 IQ szintre vannak beállítva. Hatodik osztályban olyan matematikai gondolkodást várnak el, olyan házi feladatott kapnak, amit én középiskolában tanultam meg, amikor sokkal érettebb voltam az elvont gondolkodásra, megtanultam "tárgyalni" a megoldást. Hatodikos koromban nekem sem ment volna, pedig érzékem van hozzá: matematikát végeztem.

nyári napközik:

délelőtt tanulunk, délután nyaralunk
11-14 éveseknek
június 20 - 24
június 27 - július 1
részletek, jelentkezés

tanulasmodszertan.hu

iskoláról, gyerekekről, tanulásról közérthetően a tanulasmodszertan.hu szerkesztésében

Friss topikok

süti beállítások módosítása